Yapay zeka imkanlarını şirketinizde nasıl kullanabilirsiniz?

Home Right Arrow Yapay zeka imkanlarını şirketinizde nasıl kullanabilirsiniz?
Sirketinizde-Yapay-Zekayi-Nasil-Kullanabilirsiniz
Yapay zeka, yaşamımızı kolaylaştırmak ve insan hatasını en aza indirmek amacıyla üretilmiş bir teknolojidir. Zaman içinde, insanların ilgi alanlarını öğrenir böylece günlerdir aradığınız o tişörtü çok daha çabuk bulmanıza yardımcı olur. Günümüzde birçok şirket ve marka, verimliliği artırmak için yapay zekayı kullanıyor. Peki siz yapay zekayı şirketinizde nasıl kullanabilirsiniz?

Yapay zeka müşterilerinizi tanır!

Yapay zekanın en önemli özelliklerinden biri, kullanıcıyı analiz etme yeteneğidir. Kullanıcının konumu, cinsiyeti, yaş grubu, eğitim durumu, kullandığı cihaz türü gibi birçok özelliği öğrenir. Şirketler daha güçlü pazarlama stratejileri geliştirir ve hedef kitleye daha kolay ulaşılabilir çünkü yapay zeka müşterilerin ürünlerle ve sosyal medya platformlarıyla nasıl etkileşimde bulunduklarını anlar.

Yapay Zeka İle Müşterileriniz 7/24 Ekibinize Ulaşabilir

Web sayfamıza girdiğinizde sağ altta sizin için açtığımız küçük konuşma baloncuğunu mutlaka daha önce de görmüşsünüzdür. İşte bu konuşma balonları müşterilerinizin isteklerini anlıyor ve mantıklı cevaplar üretiyor. Rezervasyon, ürün siparişi, fatura ödeme gibi isteklerinizi yerine getiren bu konuşma balonları ile istediğiniz zaman işlem yapılıyor. Yapay zekanın bu yeteneği sayesinde siz de konuşma balonları ile kaynak ve zamandan tasarruf edebilirsiniz.

İçerik üretebiliyor mu?

Markalar artık içerik üretmeyi kolaylaştırmak ve maliyetleri düşürmek amacıyla yapay zekadan yararlanıyorlar. Örneğin, yapay zeka, müşterilerin aramalarına göre otomatik olarak içerik oluşturuyor ve pazarlama mesajlarında doğru dili kullanıyor.

Yeni bir iletiniz var!

Online alışveriş yaptıktan sonra ekranda beliren başarılı ödeme işlemi bir yapay zeka örneğidir. Hızlı ve güvenli mesajlar posta kutularımıza gelir çünkü yapay zeka insanların en çok hangi saatlerde e-postalarını kontrol ettikleri ve e-postaları incelemek için ne kadar zaman harcadıkları gibi detaylı araştırmalardan sonra bize verileri sunar.

Siz bu yazıyı okurken algoritmalarımız sizleri bir diğer yazımızı okumanıza bile karar vermiş olabilir, kim bilir?

Picture of Emirhan Kızıloğlu

Emirhan Kızıloğlu

Yazılım ve pazarlama dünyasındaki gelişmeleri düzenli olarak takip ediyor ve sizinle paylaşıyorum. Alanında uzman ekip üyelerimizle yaptığımız toplantılar sonucunda iş dünyasında faydalı olacak içerikleri size sunuyorum.